måndag 4 november 2013

Le ungdom

lagar mat.
Mycket praktiskt eftersom det här är min hållaigendag, efter intehålltigenettjävladugghelg. Jag gillar mina inte ätadagar, men är lite skakig så här dags. Alltså sitter jag och väntar. Det sägs att det ska serveras entrecote.

Jag har alltså skrivit på ett lägenhetsavtal och allt är så roligt just nu att jag nästan blir glad när bilen fortfarande verkar läcka vatten, trots att den är lagad för bortåt sju tusen.
Att ALLT skulle vara bra känns nästan för overkligt.
I helgen ska vi hissa upp den och kolla om vi kan se var det rinner ut, och så ska vi byta glödlampor till halvljuset.
Nitton tusen mil har hon gått, Forden, och jag förstår att det snart är dags att säga hej då, men kan vi fixa var läckaget är (som två verkstäder verkar ha missat) och laga det, så kanske hon går ett par tusen mil till.

Ungefär så.
Måndag fjärde november har varit en väldigt bra dag.

Inga kommentarer: